Saturday, April 19, 2014

Pencuci Muka Paling Mahal!

Sebelum saya kenal pencuci muka ni, saya biasanya pakai pencuci muka yg murah-murah je. Safi, Garnier, tak pun kalau ada budget lebih, saya beli pencuci muka brand Simple atau Himalaya di farmasi Guardian atau Watson.

Dah nama pun distributor Shaklee, mestila saya nak try semua produk-produk Shaklee kan! Baru confident bila nak consult orang yg nak beli dengan saya nanti.

Sebab tu la saya berubah ke pencuci muka yg ini. Nutriwhite Gentle Deep Foaming Cleanser keluaran Shaklee. Harga 1 tiub (150g) RM119. Mahal kan!


Tapi bila saya guna, rupa-rupanya pencuci muka ni tahan hampir 6 bulan. Kalau kira-kira balik, saya just belanjakan RM20 je utk sebulan (RM119 ÷ 6 bulan). Aik! Jimat la pulak kan!

Bila first time guna, memang rasa la perbezaan. Kulit jadi lembut dan kurang berminyak. Dan tona kulit makin cerah dari hari ke hari (syok sendiri pulak! hehe)

Tak nyesal la guna pencuci muka Nutriwhite ni. Patutla bila nak g beli, asyik out of stock sokmo kat Shaklee. Laku macam pisang goreng panas!
 
 
  
Antara ramuan yg ada dalam pencuci muka ni.



Pelbagai ramuan dari sumber-sumber semulajadi. Bebas dari bahan kimia beracun.

Jom bertukar ke pencuci muka yg selamat!
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...