Monday, January 7, 2013

Last Perempuan Kahwin!

Gempak je bunyik. Sebenarnya hujung tahun lepas, adik perempuan saya kahwin. Dia anak perempuan last yg kahwin. So, tinggal adik lelaki sy yg bongsu yg belum kahwin. Tengah belajar kat UPSI. Lega mak, ayah. Sebab anak-anak perempuan diorang semua sudah selamat berumahtangga.

Jom tengok gambar-gambar majlis yg berlansung di rumah kami, Kuala Ketil, Kedah.

Tetamu dah mula datang.

Hasil tangan saya dan kakak sulung.

Pelamin dan hantaran.

Nurul (adik) dan pasangannya.



Our family.

Gambar outdoor.

Waktu saya kahwin, takde gambar-gambar outdoor macam ni. Dan bila tengok balik gambar-gambar kahwin saya, macam menyesal pulak sebab hired photographer tu. Gambar tak berapa cantik dan kualiti kurang. Tapi nak buat macam mana kan. Benda dah lepas. Huhu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...